Sunday 30 December 2012

lukisan kejuruteraan ~

assalamualaikum . heypp , serius leceh kan nak masuk form 4 . sile anguk kann kepale anda kalo anda setuju . nak tawu kenape leceh ? leceh nak pilih aliran ! konpius gile . nak jawab PMR lagy senang . ecehh , bole laa aq ckp cm ue sbb PMR pon daa lepas . haha , ok dengan ini saye ingin mengumumkan . aku pilih lukisan kejuruteraan a.k.a LK . LK tu cm ne ? alaa , LK tu korang kene maen lukis2 . suke aty laa korang nak lukis ape pon . digalakkan lukis muke aku , * merepek * ok tak lawak , sile gelakkan aku . ekeke . tapi kann aku takod tak dapat . korang , doakan aku dapat amek aliran tu ea . aku minat gyle nie ! kpade kwn-2 , syg-2 aq yg ajak aku amek akaun . soori taw . aku penat nak belajar kire2 nie . haha . tapi kalau tak lepas amek LK , aku akan amek akaun * lap air mate * ahh tetibe rase tak sabar nak naik form 4 . kepade awak2 yang tengah bace nie . agak2 LK senang tak ? kalo mada smue nak senang , baek tk yah skola ! aku tanye , aku jawab . haha . ok aku gile . sile lihat jam yee . sekarang menunjukkan jam 4.30 pagi . gile ahh ! asal tak tido agy ? haha , sbb mate tak ngantok laa yunk . ea ok laa . aku tak suke tulis panjang-2 . korang bukan nak bace sgt pon . kan kan ? sile angguk kepale kalau anda setuju . ok laa . bye-2

No comments:

Post a Comment