Saturday 2 March 2013

LETS COVER THE AURAH :)

assalamualaikum w.b.t
korang keluar rumah pakai tudung tak ? alhamdulillah kalau pakai . ramai yang cakap pakai tudung ni panas laa ape laa . MASYALLAH ! a muslimah that wearing a hijjab look so awesome and beautiful ! tapi aku paling tak suka orang pakai tudung then pakai seluar legging and so on . awak awak semua . aurat nie bukan nyee untuk menutup seluruh anggota badan kecuali muka dan tapak tangan tapi kita kene tutup bentuk tubuh badan juga . tak perlu nak tayang body awak yang hot dan meletup gila tu ! aku rasa malu gila bila keluar jalan2 nampak perempuan tak pakai tudung , baju tak cukup kain and the more sad is all of them are muslim ! awak , tutup aurat memang panas tapi lagi panas api neraka yang menjilat tubuh badan awak nanti . ok aku mengaku aku bukan nye keluar pakai jubah , tudung labuh , purdah tapi aku tengah berusaha menuju ke arah itu . aku kagum sangat bila tengok seorang muslimah keluar pergi jusco , shopping mall dengan memakai tudung labuh . eh guys ! ramai kata pakai tudung labuh lingkup ni kuno laa . biar aku betulkan ye . tak kuno ok ! tapi comel . korang yang kuno sebab berfikiran macam orang jahiliah . aku jeles sangat tengok dyeorang keluar pakai tudung labuh . aku bila lagi ? insyallah . doakan yang terbaik untuk aku ea . sorry kalau entry ni ade menyakitkan hati sesape .


this is my friend :) subhanallah , lawa kan ? aku nak sangat jadi macam korang ! :')



suka sangat tengok deena bahrin :) dia berfesyen dan masih menutup aurat dengan sempurna 

lelaki yang baik untuk perempuan yang baik . percayalah , insyallah :)



*lets save the aurah for our future husband*

dalam hadith pon ada mengatakan , 'maka dayus laa seseorang suami itu jika membiarkan isterinya keluar tanpa menutup aurat'

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ^^

2 comments:

  1. Ya , saya pun suka tengok kak dena. comel je :)

    ps : saya pun cuba ke arah yang lebih baik .

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah :) same2 kite menuju ke syurge :)

      Delete